KiKa, dat zich richt op de bestrijding van kanker onder kinderen, neemt het stokje van KWF over blijkt uit het Goede Doelen Merkonderzoek.
Begrip van de omgeving helpt rokers om het stoppen een kans te geven en vol te houden, zo luidt de boodschap.
Het kaartspel moet gesprekken over belangrijke levenskeuzes aanmoedigen.
KWF zet in de campagne een levensverhaal centraal. 'Tegen kanker, voor het leven' is als streven terug te zien.
Het KWF plaatst in een nieuwe tv-campagne (door Hammerfest) vraagtekens bij de uitspraak ‘op je gezondheid’.
CMO Studio | KWF is het merk van de grote sociale samenhang. ‘We moeten allemaal betrokken zijn.’
'De tabaksindustrie maakt producten bewust verslavend en is betrokken bij talloze onacceptabele praktijken. Dat moet stoppen.'
Kumpany ontwikkelt activatiecampagne voor de KWF collecteweek.
ING en zeven verschillende goede doelen testen via de ING Mobiel Bankieren App en Mijn ING hoe digitale donaties makkelijker kunnen.