Het reisplatform kan meer dan zestigduizend verschillende tips geven, afhankelijk van de bestemming.
De luchtvaartmaatschappij schetste een veel te rooskleurig beeld van onder meer de effecten van het gebruik van duurzamere brandstof.
Fossielvrij NL spreekt van greenwashing, waar KLM juist stelt dat de eisen van Fossielvrij NL communicatie bijna onmogelijk maken.
Oplichters springen in het gat dat merken gecreëerd hebben door te stoppen met het beantwoorden van privéberichten.
Beleidswijzigingen van Twitter zijn de reden, aldus de luchtvaartmaatschappijen. Ze zijn niet de eerste bedrijven die daarom stoppen.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is duidelijk; de pratende koffers zijn een leuk gebbetje, maar waar blijft het consistente merkverhaal?
Ook Tele2, Milieudefensie, Consumentenbond en Eerlijke WOZ presenteren nieuwe commercials.
De luchtvaartmaatschappij wil met Tech & Data meer IT'ers aantrekken. Kaliber is verantwoordelijk voor de strategie en creatie.
De nieuwe campagne, ontwikkeld in samenwerking met dentsuACHTUNG!, mikt op extra reizigers en de keuze voor duurzamere brandstof.