Zuiver Veilingen moet dagelijks nieuw aanbod bieden, variërend van folderverspreiding, ruimte in dagbladen, outdoor-vlakken, zendtijd op radio en televisie tot online campagnes. Alles wordt gevuld en aangeboden door de exploitanten. Er worden veilingen tegen opbod, of tegen een fixed last minute-tarief aangeboden.
'Door veel partijen is over een dergelijke veiling in het verleden al nagedacht, maar nooit eerder is dit op de markt gebracht', zeggen Edwin Werkman en Ralph Kamphuis van Zuiver Media. 'Wij geloven in dit nieuwe mediamodel, dat voor zowel de adverteerder als de media-eigenaar interessant is.'
Een aantal maanden geleden heeft Zuiver Media een sessie belegd voor alle uitgeverijen en exploitanten over dit initiatief en is met alle feedback en met name met het draagvlak vanuit uitgeverskant dit verder gaan ontwikkelen. Na veelvuldige testmomenten en testcases is Zuiver Veilingen nu klaar om live te gaan.
Adverteerders kunnen zich melden via de site www.zuiverveilingen.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!