Zeer veel klachten over Ziggo

De Consumentenbond is de afgelopen dagen overspoeld met klachten over Ziggo, de onderneming die ontstond door een fusie van de kabelbedrijven Casema, @Home en Multikabel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op het dinsdag geopende kwamen al 2500 klachten binnen. 'Dat is uitzonderlijk veel voor zo'n korte periode', zegt de Consumentenbond tegen het ANP.

Consumenten die klachten hebben over kunnen deze nog altijd melden. 'Bijna alle klachten zijn ontstaan na de fusie van Multikabel, en Casema op 16 mei 2008', aldus de belangenorganisatie van consumenten. 'Het grootste probleem blijkt zich op dit moment te manifesteren op het gebied van de internetverbinding, het betreft 67 procent van de meldingen.'

Klanten met problemen moeten rekening houden met extreem lange wachttijden als ze bellen met de helpdesk van Ziggo. Ongeveer de helft van de klagers stond 20 minuten of langer in de wacht, terwijl een op de zes zelfs langer dan een uur geduld moest hebben. Als klanten een Ziggo-medewerker te spreken krijgen, is dat nog geen garantie voor succes. Volgens de Consumentenbond blijkt dat 62 procent van de klachten niet verholpen is (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie