Premium

Yourzine en Searchresult gaan samen verder onder nieuwe naam Adeptiv

Het nieuwe bureaumerk wordt vanaf vandaag gevoerd.

De lancering van de nieuwe naam is een vervolg op de overname van de digitale marketing bureaus Yourzine (crm en datagedreven marketing) en Searchresult (performance marketing) door PostNL in oktober vorig jaar. Na deze overname zijn de bestaande PostNL dochterbedrijven Marvia en Cendris Inzicht & Campagnes (I&C) geïntegreerd en werd de organisatie aangepast.

In dit artikel in september kondigde directeur marketnig & sales Michiel van Riemsdijk al aan dat dit jaar nog een nieuwe bedrijfsnaam zou worden gepresenteerd die overkoepelend zou zijn voor Yourzine en Searchresult. Die belofte wordt nu ingelost met de presentatie van de naam Adeptiv dat gaat vanaf vandaag gevoerd. Daarnaast blijven de bureaus onder eigen label actief. 

Samentrekking
Adeptiv presenteert zich als een marketingbureau dat datagedreven campagne-programma’s ontwikkelt voor mkb- en grote bedrijven. Door nu de krachten te bundelen heeft Adeptiv naar eigen zeggen alle marketingdisciplines in huis. 

De naam Adeptiv is een samentrekking van ´adept´ (`very skilled or proficient at something´) en ´to adapt´ (´conform oneself to new or different conditions´). Volgens Michiel van Riemsdijk verwijst de naam daarmee zowel naar de expertise van de medewerkers van het bureau, als wel naar de flexibiliteit die nodig is om te vernieuwen.

Adeptiv telt ruim 225 medewerkers die werken vanuit kantoren in Den Bosch, Londen en Utrecht. Het bedrijf werkt voor merken met grote consumentendatabases als Albert Heijn, de Efteling, Etos, IKEA Nederland, Malmberg, NRC, Peugeot en Citroën Benelux, Rituals, Samsung Europe, T-mobile, IKEA, Essent enTriodos Bank.

 


 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie