Marketingorganisaties willen steeds vaker flexibel inzetbare specialisten. HelloMaaS speelt hierop in met personality- en skill-matching.
Het totaal aantal bureaus onder de vlag van Happy Horizon komt daarmee op twaalf.
Promotionele acties zijn effectiever dan tv-reclame, maar toename reizigers is tijdelijk en deze zijn minder tevreden.
Stichting LOEY nomineert dit jaar alleen vrouwen voor de LOEY Talent Award.
Hij begint bij zijn nieuwe werkgever als directeur New Business & Sonic Branding.
Amerikaanse online retailreus zet vooralsnog in op het geautomatiseerd vertalen van content van Duitse website.
Lekker geregeld ook voor je huisdier.
Branchevereniging ziet niets in actieplan D66 voor terugdringen 'gepersonaliseerde online advertenties'
Iglo viert het jubileum met een campagne in het teken van de grootste verjaardagswens van Kapitein Iglo: schonere zeeën.
Nieuw algoritme maakt inzichtelijk hoe de followerbase van een influencer is opgebouwd en hoeveel nepvolgers er tussen zitten.
Wie klaar wil zijn voor voice search zorgt voor hapklare snippets.
Daarnaast neemt het een strategisch minderheidsbelang in de webportal activiteiten van Spil Games.
Met zijn komst versterkt Gravity de focus op creatieve concepten, strategie en digital consultancy.
Creatief directeur Marcel Kampman noemt de campagne een 'creatieve manifestatie van de intenties van het festival'.
Met de campagne wil de RET nieuwe deelnemers voor OVMiles werven, maar ook de huidige deelnemers inspireren.
Smaak van Godiva chocolade versterkt door muziek.
Miss Montreal en Wulf geven privé achterbankconcert in de McDrive.
Speciale Cannes 2019-editie van de YouTube Ads Leaderboard, gemeten tot juni.
In een uitverkocht Pakhuis West zijn de Programmatic Awards 2019 uitgereikt.
Een partnership met Team Liquid, één van ’s-werelds meest populaire esports teams, moet jongeren enthousiast maken om bloed te doneren.