In deze rol is hij verantwoordelijk voor new business projecten gericht op Sonic Branding. Ook treedt hij toe tot het management team van Amp.Amsterdam, dat naast Rademaker bestaat uit CEO/Managing Director Joost Haartsen en Executive Creative Director Diederik van Middelkoop.
Rademaker heeft ruim dertien jaar ervaring in de wereld van muziek en tech en werkte eerder bij onder andere Spotify, VICE en MassiveMusic. De afgelopen anderhalf jaar was hij Managing Director Benelux en Frankrijk bij het Zweedse Epidemic Sound, dat muziek (buiten copyrightorganisaties om) verzorgt voor videomakers in de breedste zin van het woord.
Rademaker: “Dit is dé tijd is voor merken om zich te buigen over hun sound en de vraag wat ze daar mee kunnen doen. Met de opkomst van stemgestuurde apparaten en de belangstelling voor podcasts, neemt geluid een steeds belangrijkere positie in. In video gaat nu tien keer zoveel geld om als in audio, terwijl mensen evenveel tijd aan beide besteden. Je kunt daaruit wel opmaken dat er een enorme shift zal plaatsvinden in waar marketingbudgetten heen zullen. Met Amp.Amsterdam zullen wij er alles aan doen om vooraan te staan.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!