Het kids- en jongerenmarketingbureau richt zich met YIM Social op bedrijven in de Benelux die kids, jongeren en families willen bereiken.
Young Originals biedt met YIM Social een tool die fungeert als een marktplaats tussen merken en content creators, die veel volgers hebben in de niche. Past het merk en het campagne-aanbod bij de content creator en vice versa, dan is er een match. Vervolgens coördineert Young Originals de campagne en bewaakt de belangen van beide partijen. 'Alleen op deze manier wordt er 'credible', onafhankelijke en professionele content gecreëerd en gepubliceerd', zegt Hanneke Bouma, strategisch partner van Young Originals.
Bouma: 'Net als in andere branches spelen ook in de kids & jongerenbranche content creators als brand ambassadors een steeds grotere rol als het gaat om het bereiken van de doelgroep. Op basis van onze ervaringen opgedaan tijdens uiteenlopende campagnes, is YIM Social ontstaan. We willen bedrijven ontzorgen door de onderhandeling tussen merk en content creator over te nemen, door het productietraject te coördineren, maar ook door advies uit te brengen aan merken en de creators.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!