WNF en Dirk winnen Dagbladgoud 2008

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het volk houdt van dieren. De advertentie ‘Bedankt, mam!’ van het Wereld Natuur Fonds (WNF) heeft dan ook gisteren gewonnen in de categorie non profit.

Dirk van den Broek won ook met zijn Prinsjesdag-foto van het kabinet mét Dirk-tasjes.

Het Nederlandse publiek kon afgelopen weken op tien advertenties stemmen via de website van Dagbladgoud. Ze kozen voor de apen en de value for money-retailer.

In totaal werden 91 advertenties aangedragen voor het Dagbladgoud 2008. Een publiekspanel koos daaruit de tien favorieten.

De publieksprijs voor dagbladadvertenties wordt georganiseerd door Cebuco, de marketingorganisatie van de Nederlandse Dagbladpers en wil vergeleken worden met de Gouden Loeki-verkiezing voor de beste tv-commercials van de Ster. In 2005 won het WNF ook al het Dagbladgoud.

Toen kopte de advertentie ‘Oranje Boven’ en vroeg het WNF tijdens Koninginnedag aandacht voor de orang-oetan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie