Op onze poll zijn de drie genomineerden dicht bij elkaar gebleven. Hans Hagenaars van de Postbank liep uit, maar werd weer bijna ingehaald door Frank Weijers (vast een actie van al die Unilever-marketeers en hun adviseurs).
De bezoekers stemden 340 keer en 100 stemmen zijn voor Sander van Laan van AH (29 procent). Frank Weijers van Unilever kwam uit op 115 stemmen (34 procent) en Hans Hagenaars van de Postbank kreeg 125 stemmen (37 procent).
Leuk, ze blijven dicht bijelkaar, maar de zeer ervaren jury vaart zijn eigen koers. Morgenavond dus de uitslag tijdens de PIM Marketing Innovatie Dag.
De nieuwe poll gaat over vrouwen en bloggen: waarom bloggen er zo weinig vrouwen? Is het zoals sommigen zeggen: vrouwen voelen gewoon minder noodzaak om zich op zo'n blog te profileren. Al die mannetjes op de apenrots laten zich wel zien en dat schrikt vrouwen ook af.
Is er verschil in berichtgeving tussen mannen en vrouwen op blogs? Hier merken we dat discussies altijd goed lopen als ze gaan over de verschillen tussen mannen en vrouwen en hoe marketeers daarop zouden moeten reageren.
MolBlog heeft dan ook een paar goede vrouwen en dat merken we ook. Maar op het derde bloggersevent deze week kwamen 40 mensen, waarvan slechts vier vrouwen.
Kunnen vrouwen wat toevoegen of is het wel goed zo?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!