Premium

Wat doen deze jongens bij KFC?

En: hoe zit het met boven de vouw adverteren, en wat doet de BBC qua contentmarketing?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Drie interessante internationale artikelen deze week:

1. 

Boven of onder de vouw adverteren, that&;s the question. En ja, dat geldt ook voor online, nog steeds. Maakt niet uit hoe groot het scherm is.

2. ">What does BBC Taster tell us about the future of content marketing?

De Britse omroep heeft serieuze plannen wat betreft contentmarketing, en is niet bang te experimenteren.

3. 

Een speciaal voor de Chinese KFC-campagne ontwikkelde app werd in één maand tijd 1,3 miljoen keer gedownload.

Enkele ingrediënten: poppetjes naar voorbeeld van een Chinese/Zuid-Koreaanse boyband, een offline-online ervaring: van de offline poppetje naar een digitale ervaring.

Maar offline blijft dominent: de kartonnen versies van de bandleden worden geknuffeld, en gestolen.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie