Interview met Marc van Eck RM over waarom het weer beter gaat met marketing.
Meer dan de helft van Britse vrouwen voelt zich onzichtbaar voor de maatschappij vanwege hun leeftijd.
‘Op Twitter gaan de mensen helemaal los.’
Rico Verhoeven ingezet in nieuwe campagne
Info over merken en carrière-artikelen zijn populair.
Ruimtevaartplaatjes, Adidas-schoenen en retail.
Bas Vermond, Roel Stavorinus, Robbert van Loon en Roland van Kralingen staan in de top 5.
Franse fan mag ook een jaar gratis eten bij de fastfoodketen.
Emotie bij klantloyaliteit belangrijker dan geld of merkwaarden, zegt Capgemini.
Echt gek is dit niet.
Hulpverleners en patiënten lijden in geestelijke gezondheidszorg onder te veel regelgeving.
Gordon Finest Beers meldt wel telkens fijntjes dat ze een ad voor je hebben geblockt.
‘Wat vaak ontbeert is klantgerichtdenken en het langetermijnverdienmodel.'
In de nieuwe commercial van de doe-het-zelfketen staat de vrouw centraal.
Wunder is verantwoordelijk voor de rebranding.
De online retailer laat de komende vijf maanden zien hoe vijf jonge designers een modeproduct ontwerpen. Storytelling dus.
De snackketen noemt het zelf ‘een functionele snack’.
De You Can Be Anything-campagne moet de ‘oneindige mogelijkheden’ benadrukken.
Commercials zullen zich meer gaan richten op sociale verandering en minder op rondingen, voorspelt Havas Media.