Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldkampioen kickboksen zorgt ervoor dat puber zijn Zonnatura-ontbijt eet

Rico Verhoeven ingezet in nieuwe campagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Nederlandse wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven is het gezicht van de nieuwe Zonnatura-campagne, ontwikkeld door ACHTUNG! mcgarrybowen.

related partner content for mobile comes here

Doel van de campagne: Nederland helpen gezonder te eten en natuurlijk Zonnature-producten te kopen. 

Insteek van de campagne is dat Verhoeven als professioneel sporter 'weet hoe belangrijk gezonde voeding voor iedereen is.’

Pure chocolade

De campagne trapt af met de introductie van nieuwe volkoren muesli met pure chocolade. ‘We zijn continu bezig om ons assortiment te verbreden om breed toegankelijk te zijn voor iedereen,’ aldus Martijn Morsink, Marketing Manager van Zonnatura.

Het nieuwe thema wordt gelanceerd met een tv-campagne, outdoor en digitale campagne. Tegelijkertijd met de campagne lanceert Zonnatura een nieuw packaging design voor de hele productrange.

Credits



Merk/opdrachtgever: Zonnatura (Wessanen Benelux)
Creatief bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Mediabureau: MediaScience
Pr-bureau: Glasnost
Productiemaatschappij: Bandit
Regisseur: Rene Nuijens


Pr-bureau: Glasnost
Productiemaatschappij: Bandit
Regisseur: Rene Nuijens

Productiemaatschappij: Bandit


Regisseur: Rene Nuijens

Regisseur: Rene Nuijens

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in