Overslaan en naar de inhoud gaan

Honig speelt in op goede voornemens met de ‘365 Dagen Challenge’

Het merk begint een campagne om Nederlanders te helpen vaker samen aan tafel te eten. Vlogger The Suburban Dad geeft het goede voorbeeld.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Honig (onderdeel van voedingsproducent Kraft Heinz) begint vanaf 10 januari de ‘365 Dagen Challenge’. Volgens de maaltijdmix- en soepfabrikant hebben Nederlanders vaak te weinig tijd om aan tafel te eten. Daarnaast vinden ze het moeilijk om elke dag weer een gevarieerde en voedzame maaltijd op tafel te zetten.

related partner content for mobile comes here

Honig zet zichzelf neer als de redder in nood: het merk biedt maaltijden die gemakkelijk en snel te bereiden zijn. Daarnaast moedigt het merk Nederland aan om vaker met het gezin aan tafel te eten.

Het echte gezin van blogger The Suburban Dad


De familie Jongedijk uit Almere geeft het goede voorbeeld. Zij gaan de uitdaging aan en laten Nederland een jaar lang meekijken hoe zij wekelijks maaltijden bereiden waar één of meerdere producten van Honig onderdeel van uitmaken.

De familie Jongedijk uit Almere geeft het goede voorbeeld. Zij gaan de uitdaging aan en laten Nederland een jaar lang meekijken hoe zij wekelijks maaltijden bereiden waar één of meerdere producten van Honig onderdeel van uitmaken.

In de campagne staat een echt gezin centraal, namelijk de familie van blogger The Suburban Dad. Het gezin uit Almere bestaat uit twee drukbezette ouders en hun drie kinderen. De campagne geeft een kijkje in hun leven en hun keuken. Diëtiste Ilse Batten stelt weekmenu’s samen voor het gezin. Naast een product van Honig bestaan de maaltijden ook altijd uit groente, peulvruchten en volkoren granen, zodat het gezin voldoende vezels, vitaminen en mineralen binnenkrijgt.

Volgen via Facebook


De familie is een jaar lang te volgen via de Facebookpagina van Honig. Het idee voor de campagne komt van reclamebureau Etcetera.

Facebookpagina van Honig. Het idee voor de campagne komt van reclamebureau Etcetera.

. Het idee voor de campagne komt van reclamebureau Etcetera.

Anya Pieroen, Head of Communications Kraft Heinz Benelux: ‘Honig draait al een tijdje mee en heeft in de loop der jaren veel moeite gedaan om koken gemakkelijk te maken zodat iedereen het kan. De ambitie van deze campagne is dan ook om mensen niet te lang in de keuken te laten staan, maar vooral om hen lekker samen aan tafel te krijgen.’

Hieronder zie je een van de eerste vlogs.

Credits
Bureau: Etcetera
Creative directors: Ben Imhoff, Maarten Remmers, Wouter Voges
Strategie: Marieke Scholten
Account: Pim Beekman
Productie: Hogarth Worldwide
Regie: Marleen Jonkman
Productie: CZAR
Offline: Storm
Online: The Ambassadors
Verantwoordelijk bij de klant: Anya Pieroen, Head of Communications Kraft Heinz Benelux
PR bureau: Het PR Bureau

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in