Warsteiner goes überhip met verhalen over 'echte vinyl-DJ's'

De campagne, genaamd ‘Sole Selectors’, bestaat uit een aantal korte documentaires en interviews met DJ’s.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In aanloop naar vertellen Dekmantel en Warsteiner het verhaal achter de echte vinyl DJ. De campagne, genaamd ‘Sole Selectors’, bestaat uit een aantal korte documentaires en interviews waarin DJ’s met een absolute passie voor muziek centraal staan. Waar het verhaal van Dekmantel en Warsteiner stopt, nemen de artiesten het zelf over op de Warsteiner Selector-stage tijdens Dekmantel festival op 1, 2 en 3 augustus in het Amsterdamse Bos.

Sole Selectors
Volgens Warsteiner kent ieder land en iedere stad zijn muzikale helden. ‘Locals’ die leven voor de muziek en het gross van hun tijd besteden achter de platenspelers of in de platenzaak, op zoek naar die ene plaat voor hun superieure vinyl collectie. Warsteiner: &;Al hun energie is gericht op de muziek en hun ambacht: vinyl. Niet op PR, niet op netwerken en niet op imago. Het zijn deze uitzonderlijk gepassioneerde DJ’s die voor collega-DJ’s een voorbeeld zijn en voor velen zelfs de reden om te beginnen met draaien. Deze mensen hebben een geweldig verhaal te vertellen. Wat betekent muziek voor hen? Wat heeft hun passie hen gebracht en wat heeft het hen gekost?&;


Sole Selectors:Antal

Docu&;s
In samenwerking met productiehuis 100% Halal, hebben Dekmantel en Warsteiner van vier artiesten korte documentaires ontwikkeld: Antal (NL), Mr. Ties (IT), Ben UFO (UK) en Benny Rodrigues (NL). De korte films zijn gedurende het voorjaar via de /selectors/">festivalwebsite beschikbaar gesteld en worden via de verschillende sociale media van Dekmantel, Warsteiner en hun partners aangeboden. Muziekplatform DJBroadcast sluit de serie af met een aantal interviews, dat via hun kanalen wordt aangeboden.


Sole Selectors: Ben UFO

Dekmantel en Warsteiner
Het muziekcollectief en Warsteiner werken al een aantal jaren samen aan de ontwikkeling van diverse concepten tijdens evenementen van Dekmantel. Met de campagne Sole Selectors willen Dekmantel en Warsteiner een impuls geven aan de merkbeleving van beide merken. &;Er wordt een concept gerealiseerd dat concreet iets toevoegt aan de festivalbeleving van de bezoekers van Dekmantel festival.&;


Sole Selectors: Mr. Ties

Do it Right
De campagne sluit volgens het biermerk naadloos aan bij de internationale campagne ‘’. Hierin worden waargebeurde verhalen uitgelicht over mensen die onvoorwaardelijk hun passie volgen. Warsteiner inspireert mensen hetzelfde te doen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie