Vodafone en KPN winnen beiden de gouden Excellence Award in de categorie Benelux. Vodafone wint de award voor de introductie van de Vodafone Smartpass en KPN wint de award voor zijn Olympische schaatscampagne. Ook Heineken en Aegon vallen in de prijzen.
De European Excellence Awards zijn een eerbetoon aan de meest bijzondere prestaties op het gebied van communicatieprofessionals. In de jury zitten dit jaar 38 communicatiespecialisten, waaronder twee Nederlanders: Robin Boon van Aegon en Hans Koeleman van KPN. De jury beoordeelt de inzendingen op creativiteit, innovatie, implementatie en strategie van de projecten.
De Nederlandse winnaars:
Categorie financiën
Aegon, National Property Damage Prevention Program
Uniomedia Communications PR and branding agency
Categorie beauty
Unilever
All Things Hair
Weber Shandwick
Categorie interne communicatie
Heineken International
Enjoy Responsibly Day
Categorie ecologie en milieu
The Ocean Cleanup
Citigate First Financial
Categorie Benelux
Vodafone
Introduction of Vodafone SmartPass
Bureau: Glasnost International
KPN
Olympic speed skating campaign 2014
Bureaus: TBWA\Neboko en House of Sports
Een complete lijst met winnaars vind je hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!