'Ben jij blij met V&D?" Die vraag stelt de ceo van V&D, John van der Ent, aan klanten op een site die het warenhuis vandaag in het leven heeft geroepen: 'blijmet.vd.nl'. Van der Ent zegt tegen het publiek: 'Ik ben benieuwd naar jouw mening over V&D.'
Met de lancering van de site zegt het warenhuis haar klanten te willen betrekken bij de totstandkoming van een nieuw winkelconcept. Dat nieuwe concept wordt in de loop van dit jaar in drie van de 63 V&D warenhuizen aan de consumenten getoond.
Interactie is de basis
Interactie met klanten is de basis voor ontwikkeling van het nieuwe winkelconcept, laat het warenhuis weten: 'Niet alleen V&D’s vaste klanten, maar iedereen die graag wil meepraten over de toekomst van het warenhuis kan zijn mening uiten over alle onderdelen van de warenhuisformule, zoals de sfeer op de winkelvloer, het assortiment en de prijsstelling. Wekelijks worden nieuwe conversatie-onderwerpen door V&D op de website toegevoegd.'
Van der Ent zegt in een verklaring: 'We weten dat de consument van nu en van de toekomst andere verwachtingen heeft van warenhuizen. Zo wil de consument dat er veel meer gebeurt op de winkelvloer. Natuurlijk hebben we daar zélf ideeën over en die toetsen we op deze manier bij onze klanten. Wij willen graag weten waar onze klanten blij van worden.'
V&D inventariseert de input van de klanten en gebruikt die voor de ontwikkeling van het nieuwe winkelconcept in de drie testwinkels. De conversatie met de klanten duurt gedurende de ontwikkeling en lancering van het nieuwe concept voort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!