Artdirector Jeroen van Zwam is voormalig creative director bij onder meer Publicis & N=5), copywriter Sikko Gerkema was voorheen onder meer creative director bij DDB) en strateeg Gertjan Hafkamp was onder meer strategy director Publicis.
Ceci n’est pas un bureau is een maatschap van gelijkgestemden, en heeft geen bureau, maar maakt 'opvallende en efficiënte on- en offline campagnes'. Ter introductie maakte regisseur Johan Kramer bijgaande video.
Het drietal heeft als samenwerkende freelancers de afgelopen 2 jaar gewerkt voor onder meer de Kamer van Koophandel, het coachingsplatform nlgroeit en de Nederlandse Hersenbank. Afgelopen jaar wonnen zij nog een SAN Accent voor de KvK.
Inmiddels heeft Ceci n’est pas un bureau al een aantal eerste opdrachtgevers. Zo bedachten zij een campagne voor het vernieuwde FD die deze week van start is gegaan. Daarnaast gaan zij aan de slag voor energiebedrijf Powerhouse (onderdeel van Essent) en voor de Stichting Metakids, een organisatie die fondsen werft voor kinderen met metabole ziekten.
Zij zeggen over zichzelf: 'Ceci n’est pas un bureau daar ga je naartoe, om wat we niet zijn, daar zat je namelijk precies op te wachten.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!