Het Nederlandse bedrijf TomTom start een wereldwijde advertentiecampagne rondom sport-wearables. Je ziet de commercials vanaf vandaag op tv, in de bioscoop, in magazines, online en op out-of-home-reclame.
Sport- en fitnessproducten
TomTom, bekend van de navigatiesystemen, maakt sinds 2011 ook sport- en fitnessproducten. Corinne Vigreux, medeoprichter en directeur van TomTom Consumer: ‘We waren de eerste die een hartslagmeter en een muziekspeler in een gps-horloge verwerkten. We lanceerden recent de eerste fitnesstracker die lichaamssamenstelling meet en sporters vertelt of hun activiteit effect heeft.’
Op de kaart
Met de ‘Get Going’-campagne wil het bedrijf TomTom Sports nog beter op de kaart te zetten. Patrick Stal (VP marketing van TomTom Sports) noemt de actie ‘een mijlpaal voor het merk’: 'We claimen onze plek in de sportwereld. Wij willen het merk zijn dat mensen inspireert ‘to get going’, en die eerste stap te zetten, hoe klein of groot die ook is.'
Credits:
Eindverantwoordelijkheid TomTom: Patrick Stal, Kelly McConville
Concept: Pool Worldwide
Creatieve strategie: Pool Worldwide
Account: Pool Worldwide
Producent: Sio van Bochove
Productie: Pool Worldwide
Regie: Paul Meijer
Producer: Sio van Bochove
Montage: Robert van Ees
Postproductie: Ambassadors
Sound studio: Ambassadors
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!