Premium

Technologie en innovatie centraal in nieuwe ING-campagne

'Vooroplopen' is inmiddels de derde commercial van de bank in de nieuwe collagestijl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ontwikkelde na de commercials &;&; en &;&; een nieuwe commercial waarin de bank trots is op &;onze&; vooruitstrevende mentaliteit. Als bank kun je niet achterblijven, waardoor ING de nieuwste technieken toepast zodat ING-klanten de vaart erin kunnen houden.

In de commercial wordt met een kwinkslag verwezen naar nieuwe technieken als 3D-printing en Tinder en wordt er een link gelegd met de nieuwste toepassingen van de bank.

Naast een tv-commercial, bestaat de campagne uit een waarin alle innovaties van ING zijn verzameld, een contentlaag en een radiocommercial.

Credits
Klant: ING Nederland
Bureau: JWT Amsterdam
Creatieve Directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Creatie: Arnout Robbe, Paul Wagenmaker
Productiemaatschappij: Caviar Amsterdam
Regie/Redactie: Bill Tanaka

Klantverantwoordelijk:       
Directeur Communicatie: Johan van der Zanden
Manager Marketing Communicatie: Louise Meijer

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie