Data & Insights / 3 AUGUSTUS 2023, 13:36:00 Fitzroy lanceert eerste ‘betrokken’ Schouten & Nelissen-campagne In de films speelt de learning & development-specialist in op 'leermomentjes in het (werk)leven'.
Data & Insights / 20 MEI 2016, 13:45:41 Orange Lions maakt laatste Nederlandse Cannes-jurylid bekend Tanja Soeter, head of design Hema, complementeert de Nederlandse jurydelegatie tijdens het internationale festival voor creativiteit.
Reputatie & crisis / 20 MEI 2016, 11:51:17 Nederland wint zeven Pencils bij D&AD Awards 2016 J. Walter Thompson Amsterdam valt twee keer in de prijzen met ‘Taste the Translation’.
Premium Reputatie & crisis / 19 MEI 2016, 17:30:28 Hoe Natwerk met zijn drankmerken in het winkelschap terechtkwam Met de komst van een investeerder werd het mogelijk om van Bello Limoncello en Broesko twee zelfstandige bv’s te maken.
Media / 19 MEI 2016, 16:11:00 Foodness helpt LG zoeken naar de beste smartphone-fotograaf van het jaar De campagne maakt onderdeel uit van de lancering van de LG G5.
Merkstrategie / 19 MEI 2016, 14:48:24 Vivian Reijs goochelt borden weg in nieuwe Lassie-campagne Volgens het rijstmerk is bewuster eten een stuk makkelijker dan we denken.
Gedragsverandering / 19 MEI 2016, 12:41:22 Vice NL volgt Vice UK met eigen influencer-label Onder de vlag van Edition ontwikkelt Vice Digital content in samenwerking met muzikanten, artiesten, acteurs en social publishers.
Premium Programmatic / 19 MEI 2016, 12:31:03 Gijs de Beus: ‘In 2016 hopelijk meer lef en creatiever mediagebruik’ Cannes Lions-jurylid spreekt zich uit, na de uitslag van 2015 in de categorie Media.
Customer Experience / 12 MEI 2016, 16:26:05 Fitzroy ontwikkelt 'Hunger Games-achtige' film voor Teva Het schoenenmerk presenteert samen met het Deense modemerk Han Kjøbenhavn een gelimiteerde sandaal.
Influencer marketing / 12 MEI 2016, 14:30:47 Rode Kruis verpakt indrukwekkende boodschap in bescheiden animatie Het Vlaamse Rode Kruis wil met enkele harde cijfers het belang van hun vrijwilligers te benadrukken.