Tanja Soeter, head of design Hema, complementeert de Nederlandse jurydelegatie tijdens het internationale festival voor creativiteit.
J. Walter Thompson Amsterdam valt twee keer in de prijzen met ‘Taste the Translation’.
Met de komst van een investeerder werd het mogelijk om van Bello Limoncello en Broesko twee zelfstandige bv’s te maken.
De campagne maakt onderdeel uit van de lancering van de LG G5.
Volgens het rijstmerk is bewuster eten een stuk makkelijker dan we denken.
Onder de vlag van Edition ontwikkelt Vice Digital content in samenwerking met muzikanten, artiesten, acteurs en social publishers.
Cannes Lions-jurylid spreekt zich uit, na de uitslag van 2015 in de categorie Media.
Het schoenenmerk presenteert samen met het Deense modemerk Han Kjøbenhavn een gelimiteerde sandaal.
Het Vlaamse Rode Kruis wil met enkele harde cijfers het belang van hun vrijwilligers te benadrukken.
Het is de negende film binnen de campagne 'als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder'.
De managing director van het voormalige Mediakraft over de samenwerking met 'traditioneel' televisieproductiehuis MediaLane.
Op ‘echt-of-nep.nl’ leren mensen hoe ze online imitatiemedicijnen kunnen herkennen.
Het automerk kiest voor ‘de zaterdag’ als nieuw communicatieplatform.
Het fastfoodmerk is op de muzikale tour met de lancering van de nieuwe commercial en een interactieve placemat.
'Kleur moet zaken in één oogopslag over kunnen brengen. Nog voordat er een woord gesproken is.'
De Belastingdienst voor de Douane definieert de nieuwe wereldreiziger.
De oprichter van Sizzer wordt voorzitter van de internationale jury ‘Music & Sound’.
Het publieke radiostation zet verjonging door met nieuwe campagne.
De online bank groeit gestaag door, maar zelf zijn ze vooral trots op hun waarderingscijfer.
Peter van Rij (links) en Martijn van Marle (rechts) treden per 1 juli in dienst als chief creative officers bij het Amsterdamse bureau.