Premium

Selmore biedt klanten van ABN Amro MeesPierson een kijkje in kunstdepots musea

De campagne van Selmore maakt een vergelijking tussen verborgen schatten en vermogen dat stof ligt te vangen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Klanten van ABN Amro MeesPierson krijgen deze week een fotoboek met daarin verborgen kunstwerken van vier grote musea en een uitnodiging voor een rondleiding door het depot van het gemeentemuseum Den Haag. De cadeaus zijn onderdeel van de campagne over onbenut potentieel.

Fotoboek
Selmore stelde het fotoboek samen met designer nouch. De vier musea die meededen waren: Singer Laren, het Kröller-Müller Museum, Museum Boijmans Van Beuningen en De Lakenhal in Leiden. Met foto’s en verhalen worden de stukken beschreven door kunstjournaliste Angela Wals.

Doel
Het doel van de campagne is om de klanten van ABN Amro MeesPierson na te laten denken over hun eigen vermogen. De campagne wordt onderstreept met de drie onderstaande campagnebeelden.

Credits
Creatieve directie: Jakko Achterberg, Niels Westra
Copy Writer: Koos van Nuenen
Art Director: Joris van Ingen
Account: Lucinda Rosheuvel
Strategie: Anja Froeling
Klant verantwoordelijk: Karen van Tongeren, Bouwe Koetsier
Fotografie key visuals: Carlfried Verwaayen
Fotografie fotoboek: Daniëlle van Ark
Design fotoboek: nouch
Tekst fotoboek: Angela Wals
Drukwerk: Robert van der Velde

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie