Het van oorsprong Franse merk brengt nu een heldere boodschap direct naar de Nederlandse consument: samen houden we de katten en honden van Nederland gezond. In lijn met de nieuwe positionering is een merkcampagne gelanceerd.
Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: 'Om als merk authentiek, consistent en spannend te blijven, is een goed verhaal nodig. Met een duidelijk conflict. Samen met Royal Canin zijn we in het merk gedoken, en op zoek gegaan naar hun unieke strijd. Die bleek vooral te zitten in de passie om alle katten en honden in Nederland gezond en fit te houden.'
Royal Canin wil mensen helpen beter te kijken naar hun eigen kat of hond. Anke Penninx, General Manager bij Royal Canin Nederland: 'Wij bestuderen al bijna 50 jaar heel veel verschillende katten en honden. En die kennis en ervaring willen we graag delen met eigenaren. Want alleen samen met hen kunnen we ervoor zorgen dat alle katten en honden in Nederland fit en gezond blijven. En de meest prachtige dieren worden die ze kunnen zijn.'
Voor de commercial is fotograaf en regisseur Krijn van Noordwijk gevraagd verschillende katten en honden te portretteren. Vijn: 'Mede dankzij vlijmscherpe detailshots komt de eigenheid van elk dier mooi naar voren. Echt een ode aan diversiteit.'
Verder worden radio, social media, online bannering en branded content ingezet.
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk vanuit Royal Canin: Anke Penninx, Margriet Bos.
Creatie: Rogier Heijning, Yasmin Visser, Tom de Hooge.
Strategie: Hans van Gils, Myriam van Engelen, Bauke Nater.
Account: Miriam van Dijk, Nicole Nouwens.
Mediastrategie: Feli Halve, UM.
In-house Productie: MINIbar, Marnix Simonis.
Regisseur: Krijn van Noordwijk.
Post Productie: MINIbar, Schnittmeister V, Filmgasten.
Muziek: Ernst Reijseger.
Post sound: Studio de Keuken, M-ost.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!