De Dialogue Marketing Awards van DDMA en DeMeter worden jaarlijks uitgereikt aan professionals die zich op positieve wijze hebben onderscheiden in de marketingbranche. Beide prijswinnaars ontvingen een nominatie dankzij een oproep aan de branche om collega marketeers aan te melden.
Draai in denken en doen bij Air Miles
Richard Brandhorst, Manager Direct Marketing & Customer Insights bij Loyalty Management Netherlands B.V. (Air Miles), verdient volgens vakjuryvoorzitter Frans Reichardt de titel, omdat hij aan de basis heeft gestaan van een enorme draai in denken en doen bij Air Miles. Reichardt: 'Onder Richards leiding wordt nu vol ingezet op profiel- en gedraggestuurde communicatie met de Air Miles-spaarder, gebaseerd op optimale personalisatie en relevantie voor de spaarder.'
Annefloor Samson, Segment Manager en Social Media Advisor bij UPC Nederland, ontvangt de talentprijs omdat de vakjury in haar een jonge professional ziet die de waarde van een klantgerichte multichannel aanpak bewijst. Reichardt: 'Annefloors hoge organisatie-sensitiviteit helpt haar draagvlak te creëren en specialisten uit verschillende kanalen met elkaar te laten samenwerken om de klant optimaal te dienen.
De jury prijst ook de overige genomineerden: Richard Otto (Adformatie) en Marc Borgers (Borgers & Straathof) voor de Marketeer of the Year Award en Tessa Hoddenbagh (ING) voor Marketing Talent of the Year Award.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!