Refugee Talent Hub en 180 Amsterdam vragen aandacht voor 80.000 werkzoekende statushouders

Tijdens de campagne delen 25 prominente professionals hun online professionele netwerk met 25 werkzoekende statushouders.

Samen met creatief bureau 180 Amsterdam heeft de Refugee Talent Hub de Refugee LinkUp ontwikkeld. Doel is aandacht vragen voor het feit dat veel statushouders geen relevant professioneel netwerk hebben. 

80.000

Voor de campagne zijn op LinkedIn, 25 mensen met een groot netwerk aan 25 statushouders zonder groot netwerk gekoppeld. Deze 25 mensen delen gedurende twee weken hun linkedIn-profiel met een statushouder. 
Deze koppels staan symbool voor 80.000 statushouders die heel graag aan de slag willen. 

Oproep

De Refugee Talent Hub roept mensen op de komende twee weken de LinkedIn-posts van de koppels te reposten zodat ook het netwerk van de statushouders vergroot wordt. 

Wie doen mee?

Prominente netwerkers, waaronder Dick van der Lecq, ceo DDB Unlimited, Anke den Ouden, general manager Microsoft Nederland, Nadine Beister, HR-directeur Achmea, Pauline Bieringa, managing director Triodos Bank, en Joost Looij, directeur ICT  Enexis, stellen hun netwerk ter beschikking, door hun LinkedIn-profiel te delen met een statushouder.

Voor meer informatie over dit initiatief kun je terecht op www.linkedin.com/company/refugeelinkup
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie