180 Amsterdam heeft drie seniors aangetrokken op creatie, stategie en communicatie.
Als B2B e-commerce de heilige graal is, waarom hebben we Sales dan nog nodig?
180 Amsterdam en Free Press Unlimited vragen aandacht voor stijgend aantal journalisten in de gevangenis.
Douglas wordt chief creative officer van 180 Amsterdam, Pol Hoenderboom blijft creatief verantwoordelijk voor DDB Amsterdam.
Zijn besluit om te vertrekken bij de nieuwe fusiecombinatie tussen DDB en 180 komt niet geheel onverwacht.
Tijdens de campagne delen 25 prominente professionals hun online professionele netwerk met 25 werkzoekende statushouders.
Nederland heeft 3 zilveren en 5 bronzen Epica Awards gewonnen, waarvan tweemaal zilver en eenmaal brons voor Wieden & Kennedy.
De campagne, door 180 Amsterdam, toont herkenbare scenario’s die laten zien hoe Start zijn ‘maatschappelijke verantwoordelijkheid' neemt.
Bijlard wil bovendien het verhaal van ‘female empowerment’ uitdragen. ‘Ja, ook een alleenstaande vrouw met 2 kinderen kan promotie maken.’