De opdracht voor een nieuwe campagnelijn, het vervolg op 'Fatima', werd in maart uitgezet. De Rabobank heeft de pitch zelf begeleid. De samenwerking met andere bureaus in het netwerk van de Rabobank zoals Rapp en EuroRSCG blijft gehandhaafd. Met de keuze voor N=5 neemt de Rabobank van de zomer afscheid van UbachsWisbrunJWT. Advertisingmanager Stefan Wink van Rabo daarover: 'We kijken met veel dank en respect terug op alle campagnes die we met UbachsWisbrun/JWT hebben gemaakt. De campagnes van de afgelopen zes jaar met Jochem de Bruin en Fatima waren zeer succesvol en aansprekend.' Volgens N=5-directeur Ole Christern ‘zou het goed kunnen dat Rabo direct de grootste klant van N=5 wordt’. Hij verwacht dan ook dat de winst van het mega-account tot personele uitbreiding bij zijn bureau leidt. Christern: ‘Maar dat moeten we allemaal nog gaan zien. Dit nieuws betekent in elk geval dat we er een hele mooie nieuwe klant bij hebben.’ De nieuwe campagne van de Rabo zal in het najaar gepresenteerd worden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!