Premium

Rabobank herbezint zich op rol mediabureau

De samenwerking met Initiative loopt nog tot eind dit jaar..

​De Rabobank wil in de komende maanden het proces en de inhoud van de eigen mediastrategie en de rol van het mediabureau herzien. Reden is dat het medialandschap de afgelopen jaren ingrijpend veranderd is &;en nog grote ontwikkelingen zal gaan doormaken in de toekomst&;. Met name op het gebied van klantinzichten en de sterk verkorte time to market liggen er &;uitdagende vraagstukken&; voor de bank. 

Rabobank heeft het contract met Initiative als gevolg van de heroriëntatie opgezegd, wat niet wil zeggen dat de bank straks helemaal afscheid neemt van het mediabureau. Heleen Crielaard, manager communicatie en corporate affairs bij de Rabobank, licht toe: &;Ook binnen de Rabobank staan we voor grote strategische veranderingen. Dit is voor ons dan ook een natuurlijk moment om de mediastrategie en de manier van samenwerking met het mediabureau tegen het licht te houden. We willen daarbij buiten bestaande werkwijzen kunnen denken en daarom gaan we onze zienswijzen bij meerdere partijen toetsen. Vanwege de prettige samenwerking, die al sinds 2009 loopt, is Initiative uiteraard van harte welkom om daaraan mee te doen.&;

De nieuw te bepalen strategie voor media en middelen heeft betrekking op de Rabobank Groep en de labels die daaronder vallen.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie