Prominent kiest voor ZIGT

De winkelketen gaat in zee met het mediabureau voor media-advies, -planning en de inkoop op tv.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Prominent - bekend van de relaxstoelen - is momenteel voor het eerst in haar bestaan te zien op de Nederlandse tv-zenders met een door Selmore ontwikkelde campagne. In 6 flights in 2015 wordt gewerkt aan de merkbekendheid van Prominent onder de kopersdoelgroep (overwegend 50+).

Peter Groothuis; marketingvoördinator bij Prominent: ‘We hebben ZIGT als partner gekozen voor de mediaplanning en –inkoop vanwege het complete adviestraject en de zichtbaarheid die het mediabureau met ons budget kan realiseren. Daarnaast heeft ZIGT dit budget ook gekoppeld aan een goed onderbouwde inschatting van de verwachte stijging in merkbekendheid onder onze belangrijkste doelgroep.’

Rogier Bruggeman, media director bij ZIGT: &;Prominent brengt twee variabelen waar we een brede ervaring in hebben bijeen, namelijk retail en campagnes gericht op een oudere doelgroep. Prominent heeft jarenlange ervaring met het inkopen van actiegerichte campagnes. Gezamenlijk voegen we hier nu een laag met merkgerichte communicatie aan toe. Met ZIGT Predict, onze eigen benchmark op het gebied van investeringen afgezet tegen bekendheidsontwikkeling, hebben wij ook een gerichte doelstelling neergelegd waar Prominent aan het eind van 2015 qua merkbekendheid zou moeten staan. Wij hebben er vertrouwen in dat we deze doelstelling samen met Prominent en Selmore gaan realiseren.&;



Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie