Oef, Heineken-personeel probeert vergeefs cool te zijn in tenenkrommend slechte Lipdub

Dit stukje amateurkaraoke had de afdeling Communicatie beter tussen de schuifdeuren kunnen houden

Zelf is Petra Donkers van erg tevreden over de manier waarop de afdeling IT van Heineken zich zingend een weg baant door &;I&;ve got a feeling&;. Doel van de clip is drieledig, lezen we. Laten zien dat IT-ers niet saai maar cool zijn, laten zien dat zonder IT het hele bedrijf plat ligt, en ten derde: meer vrouwelijke sollicitantes trekken.  &;Met deze Zelf Gezongen Lipdub, waarin ze het lef hebben zelf te acteren, zingen én zelfs dansen, brengen ze deze boodschap op een geweldige manier naar buiten&;, aldus Donkers.

Geweldig
Vreemd toch hoe sommige mensen het woord geweldig uitleggen. In een tijd waarin al het interne nieuws onmiddellijk op straat ligt, had de afdeling Communicatie van de bierbrouwer er verstandig aan gedaan dit toneelstukje tussen de eigen schuifdeuren te houden. Iets zegt ons dat de afdeling IT van Heineken de site van Excitement Events beter even plat kan leggen.
 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie