Cooper & Cross trok in bij NR6 onder directie van Paul Arts, oprichter en managing director van NR6.
NR6 heeft zich in 14 jaar ontwikkeld tot digitale communicatiespecialist. Cooper & Cross activeert al 11 jaar merken met een breed palet aan media en middelen. Samen bundelen ze 25 jaar ervaring in merkactivatie tot, zo is het idee, een propositie die zich op een breed speelveld bewezen heeft: van contactstrategieën tot het ontwikkelen van merkactivatiecampagnes waarin zowel online als offline middelen kunnen worden ingezet.
Paul Arts: ‘Met NR6 werken we al enige tijd aan de ambitie om merkactivatie toe te voegen aan ons voornamelijk digitale portfolio. Met de acquisitie van Cooper & Cross geven we die ontwikkeling een enorme impuls. De bundeling van onze kennis en kunde maakt ons compleet en efficiënter.’
Edwin Westerbeek, oprichter en art director bij Cooper & Cross: ‘Ons werk bestaat in steeds grotere mate uit digitale communicatie. De eerste gezamenlijke projecten hebben bewezen dat we elkaar in de dagelijkse praktijk aanvullen en vooral versterken.’
Beide bedrijven zullen onder eigen naam blijven opereren. Bij NR6 werken 14 mensen, bij Cooper & Cross 5.
Tot de gezamenlijke klanten behoren Grand’Italia, Tassimo, Philadelphia, Velours Noir, Stimorol, Cargill, Lassie en Yarden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!