Ik kom er net vandaan en dus is het nieuws. De longlist voor de Nima Marketing Jaarprijs 2007 is bekend.
Marketeers en Nima-leden konden tot 10 september hun favorieten voor deze marketingprijs nomineren.
Vervolgens heeft de jury uit deze inzendingen, aangevuld met eigen voorkeuren, de tien organisaties gekozen die volgens hen het beste voldoen aan de gestelde criteria - onder andere succesvol, consistent, vernieuwend en onderscheidend marketingbeleid.
De volgende tien organisaties maken kans op de NIMA Marketing Jaarprijs 2007:
· Albert Heijn
· BNN
· DSB Bank
· Floris van Bommel
· Medellín Secret
· Philips
· Rabobank
· Sellaband
· Sonja Bakker
· Unilever
Marketeers kunnen tot 1 november stemmen op hun persoonlijke favoriet.
Vervolgens gaat de jury opnieuw in beraad, ditmaal over de winnaar van de NIMA Marketing Jaarprijs 2007. De prijs wordt uitgereikt tijdens het NIMA Marketing Gala op 29 november 2007.
Een aardig rijtje. Wie is jullie favoriet?
Vorig jaar won Gsus.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!