Nieuwe baan Theo van Vugt

Beetje gek om je eigen transferbericht te schrijven. Maar ja, de lijnen zijn hier zo kort…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met ingang van 1 december heeft een nieuwe hoofdredacteur. En dat ben ik (48) dus. Kluwer heeft intern en extern gezocht en is bij mij uitgekomen. Leuk en een mooie klus.

Ik heb er al eerder gewerkt en ik denk dat het een sterk mediamerk is. Maar het mag wel iets meer richting online en events. Nu, daar ligt dus een mooie taak. Om het ingewikkeld te maken en de uitdaging nog groter, blijf ik ook de verantwoordelijke voor Tijdschrift voor Marketing en alle satellieten: MolBlog.nl, Marketing-online, Marketing RSLT en alle events.

Dus ik krijg een soort overkoepelende hoofdredactionele functie met Adformatie en TvM als belangrijkste merken.

Hoewel beide merken hun eigen redacties houden, is het wel de bedoeling dat de twee platformen nadrukkelijker gaan samenwerken en zich naar de markt ook meer als één blok gaan presenteren. Adformatie als het merk voor de marcom-community en TvM als het platform voor de marketeers.

Ik ben blij dat Astrid Prummel, de huidige adjunct-hoofdredacteur van Adformatie, me zal helpen om Adformatie een boost te geven.

Wish me luck!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie