Ouwe rot in het vak, Adri Ulfman, is samen met twee partners het bureau Delivery on Demand begonnen, dat zich presenteert als 'aannemer in performance marketing communicatie'.
De belofte van het nieuwe bureau is 'guaranteed cure, agreed pay'. Delivery on Demand richt zich vooral op bedrijven die door private equity of venture capital worden aangestuurd.
Nieuw is dat klanten betalen op basis van de door het bureau geleverde prestatie. Op de niveaus van merk- en campagnebekendheid, merkvoorkeur en koopintentie geeft het bureau resultaatgaranties af.
Adri Ulfman, initiatiefnemer Delivery on Demand (links op de foto): 'De behoefte aan direct renderende campagnes is groter dan ooit. Marketing budgetten staan in de TOP-5 van de bedrijfskosten.
'En partijen als venture capitalists en private equity funds zorgen voor druk op het management om snel en continue resultaatverbeteringen te leveren.
'Daarnaast zorgt de komst van nieuwe media voor nieuwe mogelijkheden en stelt deze ontwikkeling de impact van RTV en andere media op scherp. De tijd lijkt daarom rijp voor een nieuwe formule. Een formule waarin de 'plaatjes/praatjes en mediaschema's en -kortingen' worden vervangen door resultaatgaranties.'
Adri Ulfman was de laatste jaren regio directeur voor ZenithOptimedia en verantwoordelijk voor het netwerk in Centraal en Oost Europa alsmede in Centraal Azie.
Michael Boevink heeft ruim 10 jaar nationale en internationale ervaring als marketing specialist en heeft met name ervaring opgedaan met innovatieprojecten.
Nathalie Boevink, bedrijfseconoom van origine, is langere tijd verantwoordelijk geweest voor de communicatiebudgetten van de Nederlandse Staatsloterij.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!