Nieuw bureau van 'True Storytellers'

Met geloofwaardige merkverhalen wil het pas opgerichte Truman merken laten groeien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Paus belt reclamebureau’, staat boven het persbericht van Amber Franssen, Steven Lips en Paul Hillesum, de oprichters van Truman. Ze noemen zich True Storytellers en hun missie luidt: ‘Binnen vijf jaar belt de paus Truman op met de vraag de Katholieke Kerk te herpositioneren.’

De drie richtten het bureau op vanuit de overtuiging &;dat als je trouw bent aan jezelf, je dan op je best bent. Als mens, als merk en zelfs als kerk.’

Hun uitgangspunt: merken zoeken naar manieren om hun reclameboodschap geloofwaardiger te verpakken omdat steeds meer consumenten reclame wantrouwen. ‘Daarom zien we steeds meer interesse bij merken voor native advertising, storytelling en branded content. Maar het is ook belangrijk om de geloofwaardigheid van de inhoud onder de loep te nemen.’

Met een tool, genaamd True Story Canvas, helpt Truman zijn klanten ‘de oorspronkelijke kracht en boodschap’ van hun merk samen te vatten op één A4. In een workshop vult het bureau samen met de klant de 13 belangrijkste merkbouwstenen in als strategisch vertrekpunt voor ‘true storytelling-campagnes’. Het canvas kan worden &;tegen betaling van een tweet&;.

Amber Franssen en Paul Hillesum deden ervaring op in de film- en tv-wereld en bij onder meer KesselsKramer, Koen, Famous, Fitzroy, N=5 en Publicis. Steven Lips komt uit de online wereld en was betrokken bij de oprichting van startups als Skoeps, PastBook en Plesents.

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie