MWG Congres 2015: No ads today

Is Advertising zonder Ads mogelijk? Dat is het thema van het MWG Congres komende februari.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De wordt op donderdag 12 februari 2015 gehouden. Dit jaar op een nieuwe locatie, het Transformatorhuis op het Westergasterrein in Amsterdam. Thema: No ads today. Centraal staat de vraag of reclame er in de toekomst anders uit zal zien.

Per dag word je aan ongeveer 600 reclameboodschappen blootgesteld. Bewust en/ of onbewust worden we steeds beter in het mijden van boodschappen. Het bereiken van de juiste doelgroep wordt daarom steeds moeilijker. Tijdens het congres moet duidelijk worden:
- hoe bureaus, adverteerders en media-exploitanten hier slim mee kunnen omgaan; of reclamemakers de nieuwe situatie wel of niet aanpakken om hun vak anders in te vullen; en wat onderzoekers, wetenschappers en theoretici denken van deze ontwikkelingen.

De volgende sprekers zullen in ieder geval acte de présence geven

         Sjuul Paradijs, hoofdredacteur Telegraaf
         Thimon de Jong, trendwatcher
         Midas Kwant, Whizzkid
         Tom de Bruyne, creative director SUE
         Dr. Erik Scherder, neuropsycholoog
         Eva Gouwens, trademarketeer Tony’s Chocolonely
         Wilbert Schreurs, schrijver, historicus
         Erik van Engelen, commercieel directeur ENECO
         Aad Kuijper, creative director Alfred
         Ronald Voorn, associate partner Brand & Business Architects
         Herman Holtus, managing director Coroos
         Teun Gautier, o.a. Vereniging Veronica
         Nico Dijkshoorn, columnist, schrijver, dichter, muzikant

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie