De 44e editie wordt op donderdag 12 februari 2015 gehouden. Dit jaar op een nieuwe locatie, het Transformatorhuis op het Westergasterrein in Amsterdam. Thema: No ads today. Centraal staat de vraag of reclame er in de toekomst anders uit zal zien.
Per dag word je aan ongeveer 600 reclameboodschappen blootgesteld. Bewust en/ of onbewust worden we steeds beter in het mijden van boodschappen. Het bereiken van de juiste doelgroep wordt daarom steeds moeilijker. Tijdens het congres moet duidelijk worden:
- hoe bureaus, adverteerders en media-exploitanten hier slim mee kunnen omgaan; of reclamemakers de nieuwe situatie wel of niet aanpakken om hun vak anders in te vullen; en wat onderzoekers, wetenschappers en theoretici denken van deze ontwikkelingen.
De volgende sprekers zullen in ieder geval acte de présence geven
Sjuul Paradijs, hoofdredacteur Telegraaf
Thimon de Jong, trendwatcher
Midas Kwant, Whizzkid
Tom de Bruyne, creative director SUE
Dr. Erik Scherder, neuropsycholoog
Eva Gouwens, trademarketeer Tony’s Chocolonely
Wilbert Schreurs, schrijver, historicus
Erik van Engelen, commercieel directeur ENECO
Aad Kuijper, creative director Alfred
Ronald Voorn, associate partner Brand & Business Architects
Herman Holtus, managing director Coroos
Teun Gautier, o.a. Vereniging Veronica
Nico Dijkshoorn, columnist, schrijver, dichter, muzikant
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!