Meerdere Nederlandse genomineerden bij Europese Digital Communication Awards

Nederland kan meedingen in verschillende categorieën.

VodafoneZiggo is in de categorie Public Affairs genomineerd met het project De Tweede Kelder, waar studenten en net afgestudeerden de kans kregen een dagelijks televisieprogramma te maken, gericht op de landelijke verkiezingen. Vodafone is ook genomineerd met Reduce CO2 With ICT in de categorie CSR Communication.

Abn Amro is genomineerd in de categorieën Strategy Of The Year en Social Media Campaign met de campagne Through The Eyes Of The Ball Kids. Interpolis heeft een nominatie te pakken met de #AutoModus-campagne in de categorie Cross-Media Campaign. Tot slot is de NS genomineerd in de categorie Blog met #nsfavourites.

De uitreiking vindt plaats op 29 september 2017 in Berlijn. De volledige shortlist is hier te vinden.

Coverfoto: Julia Nimke & Laurin Schmid ​​

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie