Marketingbureau Martin and Lewis en digitaal bureau iOnline gaan proberen om Dunkin’ Donuts in Nederland te positioneren. Dunkin’ Donuts is de grootste donut- en koffieketen ter wereld. Het internationale merk heeft momenteel meer dan 12.000 restaurants in 45 landen over de hele wereld, waaronder meer dan 240 locaties in Europa.
Het Amerikaanse concept bestaat al sinds 1950, maar Nederland zal het eerste land ter wereld zijn waar de nieuwe koers van Dunkin’ Donuts wordt uitgerold. Uit de vele partijen is gekozen voor Martin and Lewis in combinatie met iOnline, vanwege de persoonlijke benadering, waarbij de klik essentieel is. De gedrevenheid van beide partijen en hun passie was uiteindelijk doorslaggevend om de deal te sluiten.
Frank Schippers, oprichter en creatief directeur van Martin and Lewis: 'Dunkin’ Donuts is een iconisch Amerikaans merk en ons team is enorm trots dat wij dit iconische merk op de Nederlandse markt mogen introduceren.' Marco Groenendijk, Managing Director van iOnline zegt ook trots te zijn op het feit dat Dunkin’ Donuts voor hen heeft gekozen als digitale partner. 'We zien een enorme uitdaging in de Nederlandse marktintroductie, waarin data een grote rol gaat spelen. Ook Dunkin’ Donuts in andere Europese landen zullen hiervan gaan profiteren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!