LOF-pijn

Op de dag dat je lijf en leden moest redden voor omvallende bomen en afgewaaide dakpannen, reikte het NUV de prijs voor het beste vakblad van 2007 uit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het werd een diepe teleurstelling, want Tijdschrift voor Marketing en al zijn satellieten was dan wel genomineerd, maar won niet.

Als iets lukt en goed gaat, dan deel je dat, maar als je niet wint ook. Maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet schrijven.

Twee jaar geleden stond ik er ook als genomineerde.

Maar toen stond ik er vooral als hoofdredacteur van een blad.
Nu was het een platform dat bestaat uit het mooiste vakblad van Nederland mét inhoud. Uit een magazine op e-formaat dat elke week naar 14.000 abonnees gaat en uit het beste en grootste marketingblog van Nederland, MolBlog.

Daarnaast zijn er nog congressen, workshops, PitchTalk, Marketing Research Base, Marketing International en . En dat gemaakt door slechts een paar mensen met veel bevlogenheid en passie.

Goed, laat ik me maar beperken tot het jury-rapport:

'Tijdschrift voor Marketing heeft de crisis in de marketing overleefd. Het kuiken dat bij de recente restyling het ei verliet, was een verrassend en uitdagend blad, dat weer ergens over gáát.

Tijdschrift voor Marketing is niet langer het professorenblad van vroeger, maar staat met beide benen op de praktijkgrond en combineert trends met informatie op een hoog deskundigenniveau én met lichte mate van achterklap. Het zit journalistiek dicht op de branche, met veel cases, interviews, achtergronden en verdiepingen.

'De vormgeving van het blad is uitdagend, een beetje Amerikaans, met voldoende overzicht en kijkmoment en met een duidelijk eigen karakter. Opvallend is ook de aandacht die Tijdschrift voor Marketing schenkt aan de kwaliteit van de fotografie. Ook cross mediaal laat Tijdschrift voor Marketing portfolio een indrukwekkend aanbod zien.

Met de website , die onder andere veel nieuws biedt. Met de marketing-weblog MolBlog.nl, intussen een van de beste in het vak, dat een grote schare aan meninghouders trekt en een erg levendig karakter heeft.

En met , een zeer nuttige online benaderbare database voor professionals die op zoek zijn naar vakrelevante feiten, cijfers en onderzoeksgegevens.'

Jammer?.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie