LBi verdwijnt, voortaan is het Digitas

Aanleiding voor de rebranding is de nieuwe internationale merkstrategie, waarin 'authenticiteit, verbinding en verwondering' sleutelwoorden zijn:

Het begon in 1995 met Lost Boys en Icon MediaLAB. Dat werd LBi Icon. In 2013 nam Publicis LBi over en liet het fuseren met Digitas, tot DigitasLBi: een verenigd, wereldwijd netwerk, met één missie, doel en cultuur. Het vereenvoudigen van de naam naar Digitas weerspiegelt de ambitie van de volledige eenwording van het bedrijf als ‘The Connected Marketing Agency’.

Tom Bals, managing director Digitas Amsterdam: 'We beschrijven onszelf als 'The Connected Marketing Agency', omdat we geloven dat er betere manieren zijn om merken te verbinden met mensen. Digitas is in onze ogen het bureau met het bewezen vermogen om verschillende experts op het gebied van data, strategie, creativiteit, media en technologie bij elkaar te brengen. Samen met onze collega’s van Publicis One kunnen we end-to-end geïntegreerde communicatie en marketingoplossingen bieden.'

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie