KFC kiest voor ZIGT

Het mediabureau gaat de media-advies, -planning en -inkoop doen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het media-account zat voorheen bij Havas Media.

Kentucky Fried Chicken Nederland heeft 44 vestigingen en is op dit moment te zien op de Nederlandse tv-zenders met de B€ Smart-campagne.

Bart de Kool, marketingmanager bij KFC: ‘We hebben ZIGT als partner gekozen op basis van een overtuigende mediastrategie, bewezen in-house retail mediaervaring en de transparantie over het totale proces. Dit laatste is een perfecte aanvulling op de media-services zoals efficiency benchmarking en KPI-rapportages die wij bij Accenture betrekken.’

Veroni Engelhart; Media Director bij ZIGT: &;De doelstellingen van KFC sluiten aan bij de expertise van ZIGT. We hebben een brede ervaring in retailcampagnes, waarbij ook lokale media belangrijk zijn.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie