Jumbo wil klanten gezonder laten eten met Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet

Ook in de winkels worden klanten op verschillende manieren door de Duckstad-bewoners geattendeerd op het eten van meer groente en fruit.

Jumbo Supermarkten ontwikkelde in samenwerking met Sanoma en Disney het zogeheten Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet. De supermarkt zegt dat het spel is bedoeld om gezonder eten op speelse wijze te stimuleren en klanten te inspireren meer te variëren met aardappelen, groente en fruit.

Marketingdirecteur a.i. bij Jumbo Supermarkten, Wim Junte: &;Met het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet verzamel je de favoriete groente en fruit van de bekendste stripfiguren uit Duckstad. Iedere afbeelding in het kwartet is uniek en door de tekenafdeling van het weekblad met de hand getekend. Ook in de winkels worden klanten op verschillende manieren door de Duckstad bewoners geattendeerd op het eten van meer groente en fruit.&;

Vrolijke Duckstad-elementen
Jumbo: &;Van woensdag 22 t/m dinsdag 28 juni 2016 ontvangen klanten van ruim 230 Jumbo winkels die meedoen aan de actie het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet gratis bij besteding vanaf € 25,- (zo lang de voorraad strekt). Tot begin september vinden klanten in de winkels van Jumbo verschillende aanbiedingen en informatie rondom AGF,  met vrolijke Duckstad-elementen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie