Jumbo komt met wintercampagne

De supermarktketen zet in 2017 in op gezondheid.

Jumbo moedigt klanten aan om meer groente en fruit te eten door deze producten structureel onderdeel te maken van de jaar- en seizoensaanbiedingen. Zo zijn tijdens het winterseizoen de echte wintergroentes in de aanbieding. Ook staan er staan 200 gezonde(re) productlanceringen op het programma en is in de winkels veel aandacht voor vers. De supermarktketen let bij productvernieuwing op het terugdringen van suiker, zout en verzadigde vetten.

Snel, gezond en betaalbaar
Uit onderzoek onder ruim 1.200 Nederlanders in opdracht van Jumbo blijkt dat 58 procent vindt dat gezond eten vaak duurder is dan ongezond eten. Bovendien is 37 procent van de Nederlanders van mening dat het bereiden van een gezonde maaltijd vaak meer tijd kost dan van een ongezonde maaltijd. ‘Zoals te zien in de nieuwe tv-commercial willen mensen het liefst lekker eenvoudig te bereiden gezond eten’, vertelt Wim Junte, directeur Marketing a.i. van Jumbo Supermarkten. ‘In 2017 willen we lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen.’

Vernieuwde Schijf van Vijf
Jumbo heeft de handen ineengeslagen met het Voedingscentrum. Samen hebben zij een aantal gezonde recepten ontwikkeld die voldoen aan de vernieuwde Schijf van Vijf. Klanten worden wekelijks geïnspireerd met nieuwe recepten waarin elke week een andere groente de hoofdrol speelt. Deze recepten dragen bij aan het eten van meer groenten en zijn ook heel eenvoudig te bereiden. Ze bestaan uit slechts 5 ingrediënten en zijn binnen 30 minuten klaar. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie