Asics kondigde onlangs een wereldwijde review en pitch aan voor het mediaplanning en –buying account en daarnaast data & analytics. In onder meer Europa was het media-account in handen van OMD.
Voor creatie wordt internationaal samengewerkt met 180 Amsterdam. Samen met dat bureau gaat Starcom (Amsterdam) een geïntegreerd communicatiemodel voor veertien internationale markten ontwikkelen.
Asics meldt dat het de bedoeling was ‘het media-account te consolideren en de efficiency van de mondiale mediastrategie te maximaliseren’. Starcom heeft volgens marketingbaas John Mollanger ‘een scherp begrip voor het merk en de strategische mogelijkheden’.
Ministerie-accounts
Starcom in Nederland won afgelopen weken ook al de accounts van het Ministerie van Financiën en de Belastingdienst en het Defensie-account.
Media Network of the Year
Starcom MediaVest Group werd gisteren in Cannes uitgeroepen tot Media Network of the Year. In april werd het netwerk al Agency Network of the Year bij het Festival of Media Global Awards in Rome.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!