ING verrijkt campagne met RTL XL Connect app

De bank maakt met 'Vooroplopen' gebruik van synchronisatietechniek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ING introduceerde afgelopen week haar nieuwe campagne Vooroplopen. . De bank legt hiermee uit dat het de allernieuwste technieken gebruikt om klanten maximaal van dienst te kunnen zijn. ING schakelde Mindshare in om invulling te geven aan de mediacampagne. De nieuwe interactieve toepassing RTL XL Connect bleek het geschikte middel. 

RTL XL Connect speelt in op de trend dat consumenten hun tv-ervaring willen verrijken met second-screen toepassingen. De kijker opent de RTL XL app als het logo in beeld komt. Door de synchronisatietechniek herkent een smartphone of tablet de tv-commercial en activeert RTL XL Connect vervolgens de additionele content. Mindshare zag hierin alle mogelijkheden om de tv-campagne te verrijken.
 
ING Nederland is de eerste adverteerder in Nederland die gebruik maakt van RTL XL Connect.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie