In een voorselectie heeft een vakjury een keuze gemaakt uit het totale aanbod van folders in Nederland. Hierbij zijn de folders beoordeeld op innovatie, creativiteit, opvallendheid en de mate waarin de folder oproept tot actie. Ook is ergekeken in hoeverre de folders een integraal onderdeel uitmaken van de communicatiemix
Hieruit zijn drie nominaties voortgekomen, te weten: Hornbach, Lidl en Zeeman.
Tijdens het Brievenbusreclame (BBR) Congres op 21 mei wordt de winnaar bekend gemaakt van de Folder Vakprijs. Dagvoorzitter Sofie van den Enk interviewt de vertegenwoordigers van de genomineerden: Michel van Slingerland (Hornbach), Erik Hogenboom ( Lidl) en Caroline van Turennout (Zeeman).
Daarna krijgen de 250 deelnemers aan het congres de kans om hun stem uit te brengen. De winnaar ontvangt de prijs uit handen van de voorzitter van de vakjury, Charles Borremans.
Tijdens het congres worden ook de winnaars van de consumentenprijs 'De Beste Folder Awards' bekend gemaakt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!