Voor de vierde keer voeren Involve en Communicatie het trendonderzoek Interne Communicatie uit. Sinds 2011 brengen we iedere twee jaar samen met onze vakgenoten de trends en belangrijkste ontwikkelingen binnen ons vak in kaart.
Speelt communicatie rondom het koffieapparaat nog steeds een belangrijke rol? Zijn we nog steeds overtuigd van de toegevoegde waarde van interne social media om mensen te verbinden en ideeën te genereren? Wat doen IC-professionals precies? Dit jaar kijken we ook naar de rol die ze spelen in de kwaliteit van gesprekken binnen de organisatie.
In 10 minuutjes klaar, volledige benchmark
Het invullen (27 vragen) kost maximaal 10 minuten van je tijd. Klik hier om deel te nemen aan het Trendonderzoek Interne Communicatie. Je kunt de vragenlijst tot en met woensdag 26 april invullen. Je gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt.
De analyse en resultaten worden in de loop van 2017 gepubliceerd in het Vakblad Communicatie. Als deelnemer ontvang je een exemplaar van het volledige rapport met de benchmark van jouw organisatie ten opzichte van anderen. Informatie die je direct kunt gebruiken voor je eigen communicatiebeleid en -plannen.
Zie hier de infographic van ons onderzoek uit 2015:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!