Hill+Knowlton Strategies Nederland wint goud voor beursgang van Takeaway.com

Golden World Award for Excellence, categorie Financial Services & Investor Relations, uitgereikt door IPRA

Met haar communicatiestrategie voor de beursgang van Takeaway.com heeft Hill+Knowlton Strategies Nederland een Golden World Award for Excellence gewonnen, in de categorie Financial Services & Investor Relations.

De internationale prijs wordt ieder jaar uitgereikt door de International Public Relations Association (IPRA), de wereldwijde beroepsvereniging voor communicatieprofessionals.

Takeaway.com is het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl. Een belangrijk onderdeel in de communicatie was het onder de aandacht brengen van het bedrijf, de internationale groeistrategie, het business-model en de belangrijkste investeringscriteria van Takeaway.com bij alle relevante stakeholders.

De communicatiestrategie en begeleiding door Hill+Knowlton zorgde voor veel aandacht van media en opinieleiders en steun van investeerders en andere belangrijke stakeholders voor de beursgang.

De communicatiestrategie werd ontwikkeld en uitgevoerd door een team van communicatieprofessionals onder leiding van Sabine Post-de Jong.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie