Henriëtte van Swinderen wordt intern opgevolgd door huidig directeur Customer Value Management Gerard-Pieter de Haas.
Van Swinderen was sinds oktober 2010 Directeur Brand & Communications bij T-Mobile en vindt het na 3,5 jaar tijd voor een volgende stap, waarop zij zich nu oriënteert.
Voor de campagne ‘Altijd samen’ met Ali B in de hoofdrol werd T-Mobile in 2011 bekroond met de Gouden Loeki voor de beste tv-commercial.
In het afgelopen jaar zorgde Van Swinderen samen met haar team voor de herpositionering van het T-Mobile merk als het 'meest menselijke' telecom-merk. Dat resulteerde in een campagne waarin Ali B aan de directie vertelt dat hij zelf wil kunnen bepalen hoe zijn abonnement eruit ziet: ‘een abonnement zónder ansjovis’. Deze merkstrategie leidde ertoe dat T-Mobile eind 2013 de hoogste merkvoorkeur had en op gebied van Customer Loyalty op dezelfde hoogte als de concurrentie kwam, zo laat T-Mobile zelf weten.
Voordat Van Swinderen bij T-Mobile kwam, werkte zij als zelfstandig adviseur voor o.a. C1000 en FrieslandCampina en als Marketing Directeur en Directeur Corporate Communicatie bij Procter & Gamble.