Hema brengt op een ludieke wijze haar zorgverzekering onder de aandacht. Vanaf aanstaande zaterdag delen Hema-zusters in de grotere filialen BooQi’s uit met informatie over de zorgpas en zorgverzekering. Hema wil met deze actie laten zien hoe het in de grijze wereld van zorgverzekeringen ook anders kan. De ‘live’ zusters campagne is een samenwerking tussen Europees marketingbureau BooQi Media Solutions & CP2 Fieldmarketing, in opdracht van Hema financial services. Het warenhuis wil deze zorgverzekering bieden die vooral eenvoudig en overzichtelijk is en ‘geen kleine lettertjes bevat’.
André Lucas (directeur financial services Hema): ‘Hema wil altijd een positieve rol spelen in het leven van haar klanten. Daaromzoeken we simpele oplossingen voor dagelijkse dingen. Onze zorgverzekering endeze actie zijn mooie voorbeelden hoe Hema het gewone bijzonder maakt.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!